La Strada a construit o platformă de lucru adaptată caracteristicilor specifice fiecărui brand şi proiect. Echipa noastră ascultă şi înţelege. Abordarea noastră este proactivă şi raspunsul nostru este prompt.
 

Prezentări Exclusive

  • 15 000 de obiecte în 3 showroom-uri specializate
  • Cataloage gratuite pentru fiecare sezon
  • Cele mai noi colecţii de obiecte promoţionale de pe piaţa internaţională

Oferte personalizate

  • Individualizarea ofertelor în funcţie de caracteristicile proiectului: tipul de eveniment, public tintă, buget, tiraj, termen de livrare
  • Verificare şi rezervare de stocuri externe fără obligaţie de plată
  • Simulări grafice de personalizare

Eşantioane martor

  • Eşantioane martor personalizate pentru verificarea calităţii produsului şi a imprimării furnizate pe parcursul derulării contractului
  • Realizarea gratuită a prototipului înainte de începerea producţiei pentru proiectele 100% personalizare
  • Consultanţă în alegerea metodelor de personalizare în funcţie de materialul, dimensiunea, forma şi culoarea obiectului ales
  • Verificarea fazelor de producţie şi a calităţii produselor pentru proiectele 100% personalizare

Împachetare profesională care completează calitatea produsului

  • Soluţii de împachetare profesionale de tip Business Gifts care conferă obiectului oferit cadou acel valoros "human touch", în acord cu profilul brand-ului şi designul contemporan
  • Peste 50 soluţii de împachetare diferite şi dedicate: coli hârtie de mătase în minimum 10 culori diferite, coli de lux imprimate în diferite registre (model floral, artdeco, business look etc.), accesorii autocolante, panglică în multiple texturi şi grosimi, pungi de hârtie şi pouch-uri.

 
Centru Logistic propriu

Situat în zona Chitila, Centrul Logistic are o suprafată de 2.500 mp şi un personal activ de 50 de persoane. Se va lansa în luna octombrie 2008 şi va centraliza urmatoarele servicii:

Depozitare şi gestiune stocuri

  • depozitare şi gestiune stocuri La Strada, cu accesare on-line pe bază de parolă şi username personalizate
  • rezervare stocuri disponibile de la momentul ofertării până la confirmarea comenzii ferme (maxim 5 zile)
  • depozitare şi gestiune stocuri clienţi (materiale promoţionale şi alte materiale conexe)
  • gestionare de aplicaţii on-line dedicate proiectelor clienţilor noştri, de tipul: cataloage colecţii anuale, cataloage corporate, cataloage Premiums & Incentives
  • re-coletare şi etichetare, pick-and-pack, multipack, business gift packaging

Livrări flexibile

  • livrare comenzi în zona capitalei cu flota auto proprie, ceea ce permite o agendă de livrări flexibilă şi adaptată la programul clienţilor
  • livrare la nivel naţional şi regional cu monitorizarea recepţiei şi raportări către client
  • livrare imediată din stoc disponibil (call center pentru servicii de urgenţă).

Servicii conexe

  • grafică şi DTP
  • call center pentru livrări în regim de urgentă - livrare imediată din stoc disponibil, la nivel naţional şi regional.
  • ateliere proprii de personalizare a produselor: serigrafie, tampografie, gravură (laser, mecanică).

Garanţie

  • Garanţie contra oricăror defecte de material sau de fabricaţie pentru toate produsele distribuite
  • Servicii de post-garanţie